• Curierul de Hâncești

În Gura Presei...APĂ în robinet DUPĂ GRAFIC la Hânceşti?!

O suită de comentarii şi nemulţumiri a declanşat avizul postat recent pe pagina sa oficială de către S.A. „Operator Regional Apă-Canal Hânceşti” prin care locuitorii municipiului sunt anunţaţi că în perioada lunilor iulie-august, întreprinderea va sista apa în robinete pentru câteva ore (în timpul amiezii) pe anumite străzi. Cauza sistărilor invocată de Apă-Canal Hânceşti ar fi insuficienţa sursei de apă, drept urmare a stabilirii temperaturilor înalte şi folosirii de către consumatori a apei în volum excesiv pentru irigare. Astfel, în perioada cea mai caniculară, luna lui Cuptor şi luna lui Gustar, vom primi apă după grafic! Nemulţumirile consumatorilor de apă din Hânceşti, dar şi comentariile dure făcute la postarea respectivă, sunt destul de întemeiate, deoarece atâta timp cât noi, consumatorii, avem contracte de livrare a apei, (în pofida faptului că apa livrată e una tehnică, dar şi la un preţ destul de mare), întreprinderea e obligată să ne asigure livrarea acesteia non-stop. Problema apei din apeduct la Hânceşti (mă refer la calitatea ei, care este una destul de proastă, dar şi livrarea pe alocuri instabilă) e una cu barbă, de aceea rămâne de competenţa administraţiei Apă Canal s-o soluţioneze într-un mod oarecare odată şi pentru totdeauna, pentru ca locuitorii urbei să nu mai umble pe la fântâni şi izvoare pentru a-şi aduce apă de mâncare şi să se spele după grafic…

P.S. Nemulţumit de deconectările apei conform unui grafic s-a arătat şi primarul-interimar al mun. Hâncești, Ion Ciubuc, care miercuri a convocat într-o ședință de urgență directorii întreprinderilor municipale, subiectul-cheie fiind deconectările de apă conform graficul propus de SC ,,Amen-Ver,,SA. Primarul interimar a declarat că graficul respectiv n-a fost coordonat cu administrația publică locală și că întreprinderea n-a venit cu un plan concret de acțiuni privind redresarea situației. La solicitarea primarului-interimar pe cazul deconectărilor de la sursa de apă a fost inițiată o cercetare de serviciu, totodată primăria şi-a scuze de la cetățeni pentru disconfortul creat, promiţând să se i-a măsurile de rigoare pentru a reveni la furnizarea apei în regim permanent.

Tatiana TODOSEICIUC

432 afișare

Tel. de contact redacție: (0269) 2-32-33

Tel. de contact manager/fax: (0269) 2-44-23

E-mail: cdh1@mail.ru / publicitate.curier@gmail.com

                                                                                                                             

Adresa redacției: str. Mihalcea Hâncu, nr. 132,

biroul 300, mun. Hâncești

© 2018 by Alina Cravcenco