• Curierul de Hâncești

Servicii de doi bani… sau lipsă de management profesional?!

Nu ştiu de ce, dar la noi se lucrează pe principiul - tot ce-i mai bun în capitală, dar în rest, la periferii, mă refer la sate, dar şi unele oraşe, se poate şi aşa, adică sub nivelul aşteptărilor…

Vreau să mă refer la activitatea a două servicii din oraşul Hânceşti, prestaţia cărora m-a dat gata. E vorba de compania de internet, televiziune şi telefonie fixă, Centrul regional StarNet din or. Hânceşti, activitatea căruia se deosebeşte întrucâtva de cea din Chişinău. Sunt clienta acestei companii de ani buni, cunoscându-le calitatea serviciilor ca una acceptabilă, comodă şi operativă. Ceea ce m-a lăsat fără replică vizavi de acest serviciu la Hânceşti, a fost faptul să aflu, că pentru a achita lunar taxa pentru serviciile lor, trebuie s-o faci doar la un terminal de plată. „Noi nu lucrăm cu facturile” – mi-a spus un operator de la sediul StarNet Hânceşti. „Achitaţi vă rog la terminal”. Şi asta în condiţiile că în or. Hânceşti nu sunt atât de multe terminale de plată… Mai mult ca atât, terminalele nu acceptă bancnotele de 1 şi 5 lei, şi nici pomină de rest, adică trebuie să ai suma fixă sau ceva peste suma care trebuie achitată. Nu poţi achita serviciile lor nici direct la operatorul aflat în sediu, care de asemenea te trimite s-o faci la terminalul de pe loc, sau la un altul din oraş. Mă întreb, de ce în capitală se lucrează cu facturi, clientul fiind informat despre datoria sa primind direct la domiciliu chitanţa, având totodată posibilitatea de a achita serviciile StarNet la orişice bancă sau ghişeu bancar, pe când la Hânceşti nu? Oare să fie atât de scumpă hârtia la Hânceşti sau poate într-atât de mult s-a modernizat serviciul dat, că la Hânceşti se achită doar on-line sau prin intermediul terminalelor de plată?! Oare nu ar trebui să facem totul pentru comoditatea clientului, pentru ca acesta să rămână mulţumit de serviciile prestate, răsplătindu-se prin fidelitate…?

Un alt serviciu, care nu ţine la clienţii lui, mai bine zis îi ignoră la maximul este serviciul de maxi taxi din oraş cu numerele: 93777 şi 93555. Sunând la ei pentru a solicita un taxi, (un lucru straniu pe care nu-l vei întâlni în capitală), este că după ce îi anunţi adresa pe care îi chemi, dispecerul te anunţă: „Să reveniţi, vă rog, cu un sunet pentru a vă anunţa peste cât timp şi ce maşină va veni la Dvs.”. Scurt, clar şi cuprinzător. Adică clientul sună şi solicită un taxi şi tot clientul să revină ulterior cu un sunet pentru a preciza dacă va veni taxiul sau nu…(?!) Nu vi se pare o absurditate…? Nemaivorbind de faptul că mai multe mijloacele de transport cu destinaţia de taxi de la serviciile respective nu au nici un însemn pe maşină sau plăcuţe galbene cu numere de înmatriculare, fapt care ar determina transportarea legală a călătorilor…


Evident că, în scopul de a ajunge la cât mai mulți clienţi, mai multe companii folosesc diverse metode investind cea mai mare parte a timpului, dar şi a banilor, pentru racolarea de noi clienţi. Şi atunci când deja îi au, nu le mai creează tot confortul ca să-i păstreze… Ce le lipseşte oare?!


Tatiana TODOSEICIUC

0 afișare

Tel. de contact redacție: (0269) 2-32-33

Tel. de contact manager/fax: (0269) 2-44-23

E-mail: cdh1@mail.ru / publicitate.curier@gmail.com

                                                                                                                             

Adresa redacției: str. Mihalcea Hâncu, nr. 132,

biroul 300, mun. Hâncești

© 2018 by Alina Cravcenco